Organza gaveposer
  • Gratis Levering over 750 kr
  • Fremragende kundeservice
  • SSL-sikkerhed betaling
  • Returret på 30 dage

FAQ

FAQ

Annullere eller ændre en ordre

Hvis en ordre skal ændres eller annulleres, kan du gøre det ved at kontakte helpdesk. Annullering kan kun finde sted, når en pose endnu ikke er blevet behandlet. Du kan komme i kontakt med helpdesk via telefon, fax, e-mail eller chat. Kontaktsiden indeholder oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med Organzabagswholesale.co.uk. Skulle du have nogen spørgsmål om bestilling af store poser fra Organzabagswholesale.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.

Hvornår får jeg mine poser?

Du kan finde den forventede leveringsdato i email-bekræftelsen, som er sendt til din email-adresse. Du kan også finde det, hvis du logger ind på din Organzabagswholesale.co.uk konto og ser under “leveringsstatus”.

Kan jeg spore min ordre?

Vi vil holde dig opdateret via e-mail med detaljerede sporingsoplysninger. Det er desværre ikke muligt at følge din ordre, hvis den er sendt med almindelig post.

Hvad vil der ske med min ordre, hvis jeg ikke er på mit kontor eller mit hjem til at modtage den?

Dine poser vil blive sendt som pakkepost. Din poser leveres til nabokontoret, eller det vil blive tilbageleveret den følgende hverdag. I begge tilfælde vil du blive informeret med en note i din postkasse.

Kan jeg få poserne leveret til en anden adresse?

Alle vores ordrer kan sendes til en bestemt adresse. Dette kan også gøres i det andet trin under bestillingen: Udfyld detaljer. Her kan du vælge at indtaste en anden leveringsadresse og endda et andet land for levering.

Hvor sikre er mine personlige oplysninger?

Vi har passende sikkerhedsforanstaltninger for at forhindre uautoriseret eller ulovlig adgang til eller hændeligt tab eller ødelæggelse eller beskadigelse af dine oplysninger. Når vi indsamler data via webstedet, indsamler vi dine personlige oplysninger på en sikker server. Vi bruger firewalls på vores servere. Når vi indsamler oplysninger om et betalingskort elektronisk, bruger vi kryptering ved hjælp af Secure Socket Layer (SSL) kodning. Selvom vi kan ikke garantere 100% sikkerhed, er det svært for en hacker at dekryptere dine oplysninger. Du anbefales kraftigt till ikke at sende hele kredit- eller betalingskortets detaljer gennem ukrypteret elektronisk kommunikation til os. Vi opretholder fysiske, elektroniske og proceduremæssige sikkerhedsforanstaltninger i forbindelse med indsamling, opbevaring og videregivelse af dine oplysninger. Gennem vores sikkerhedsprocedurer, kan vi lejlighedsvis anmode om bevis på din identitet, før vi videregiver personlige oplysninger til dig. Du er ansvarlig for at beskytte mod uautoriseret adgang til dit password og til din computer.

Payment

Faktura

Efter at vi har afsendt poserne, vil vi en faktura af ordren via e-mail til dig. Ordrer som er modtages før kl. 12.00, modtager du fakturaen, og poserne vil blive afsendt samme dag med undtagelse af weekender. Tjek din spam-mappe i din mail for at sikre, at e-mailen ikke er blevet sendt dertil.

Moms

Hvis din virksomhed er beliggende i Storbritannien, og du har et gyldigt EU momsnummer, skal du indtaste det nedenfor, og du vil få lov til at købe med en momssats på 0%. Vi har mulighed for at levere med en momssats på 0%, da vores hovedkvarter oprindeligt er beliggende i Holland. Hvis du ikke har et gyldigt EU momsnummer vil en standard momssats på 20% blive tilføjet til din pris.

dit momsnummer kan findes her:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Betalingsmetoder

Ordrer fra Organzabagswholesale.co.uk kan betales på forskellige måder, både direkte og indirekte. Forskellen er, at med en direkte betaling, sendes poserne straks. Med en indirekte betaling, bliver poserne først sendt, når betalingen er modtaget.

Paypal

Hvad er PayPal?
Med PayPal kan du betale med din egen konto samt med dit kreditkort. Du skal have en betalingskonto hos PayPal for at gøre det.

Fordele PayPal:

  • PayPal garanterer en sikker verificering ved anvendelse af meget avancerede teknikker.
  • PayPals solideproprietære risikomodellerbeskytter dine betalinger ved at overvåge usædvanlig aktivitet.
  • PayPals teknologi evaluerer transaktioner baseret på hundrede variabler for at opfange svigagtige transaktioner;
  • PayPals unikke og patenterede metoder for verificering giver PayPals brugere en ekstra sikkerhed;
  • PayPal bruger stærke krypteringsmetoder til at kode og beskytte dine oplysninger.

Bankoverførsel

Ideen er enkel: køberen overfører penge til sælgerens konto.

Hvad skal jeg bruge for at kunne foretage en overførsel som køber?
En bankkonto og evnen til at foretage overførsler (elektronisk eller manuelt). Når du har afgivet din ordre, vil du modtage en email med betalingsoplysninger inden for få minutter. Når betalingen er modtaget, vil din ordre blive produceret og sendt.

Hvad koster betalingsoverførsel?
Omkostningerne ved en betalingsoverførsel varierer per bank, men kan i de fleste tilfælde gøres gratis.

Delivery

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Hvis du placerer din ordre hos os før 12:00, vil vi begynde at behandle den samme dag. Levering tager normalt 3-5 hverdage, hvis leveringsadressen er beliggende i Storbritannien. Visse mere fjerntliggende områder kan kræve ekstra leveringstid.

Levering

Alle poser hos Organzabagswholesale.co.uk sendes med pålidelige og professionelle partnere som DPD og GLS. Du vil blive opdateret om din ordrestatus via email.

Vi har et et fast beløb £5,95 for alle ordrer på vores hjemmeside.

Skulle du have spørgsmål om leveringsmuligheder med Organzabagswholesale.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.

Order

Annullere eller ændre en ordre

Hvis en ordre skal ændres eller annulleres, kan du gøre det ved at kontakte helpdesk. Annullering kan kun finde sted, når en pose endnu ikke er blevet behandlet. Du kan komme i kontakt med helpdesk via telefon, fax, e-mail eller chat. Kontaktsiden indeholder oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med Organzabagswholesale.co.uk. Skulle du have nogen spørgsmål om bestilling af store poser fra Organzabagswholesale.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.

Bestillingsprocedure

Hvordan kan du bestille poser fra vores hjemmeside?

Find en pose og følg de angivne trin for at bestille poserne. Når du har været igennem alle trin, vil dine poser automatisk blive placeret i din indkøbskurv. Når du har indtastet dine personlige oplysninger, herunder den korrekte leveringsadresse og dato, vil du komme til betalingssiden. Her kan du vælge en betalingsmetode og gennemføre transaktionen. Ordren er derefter færdiggjort, og en bekræftelsesmail vil blive sendt til den emailadresse, som du registrerede med. Følsom datatrafik mellem vores kunder og web-tjenester, såsom login, registrering eller indkøbskurven, er altid krypteret via sikre protokoller

Email-bekræftelse

Hvis du ikke har modtaget en email-bekræftelse inden for en halv time, kan du kontakte helpdesk. Du skal tjekke din emails spam-mappe for at sikre, at emailen ikke er blevet sendt der.

Det er vigtigt, at du læser emailen omhyggeligt. Den indeholder de oplysninger, du har sendt til Organzabagswholesale.co.uk. Ordren vil blive behandlet i henhold til disse oplysninger, så de skal være nøjagtige. Skulle nogen af de oplysninger være forkerte, bedes du kontakte vores helpdesk med det samme.