FAQ
Bestillinger fra Shingyo.dk kan betales på forskellige måder, både direkte og indirekte. Forskellen er, at ved direkte betaling sendes poserne med det samme. Ved indirekte betaling sendes taskerne først, når betalingen er modtaget.
PayPal
Hvad er PayPal?
Med PayPal kan du både betale med din egen konto og med dit kreditkort. Du skal have en betalingskonto hos PayPal for at kunne gøre det.
Fordele ved PayPal:
PayPal garanterer en 100 % sikker verifikation ved hjælp af meget avancerede teknikker.
PayPals solide »proprietære risikomodeller« beskytter dine kreditkortbetalinger ved at overvåge usædvanlig aktivitet.
PayPals teknologi evaluerer transaktioner baseret på hundrede variabler for at opfange svigagtige transaktioner med det samme.
PayPals unikke og patenterede metoder til kreditkortverifikation giver PayPal-brugere ekstra sikkerhed.
PayPal bruger kraftige krypteringsmetoder til at kode og beskytte dine oplysninger.
Bankoverførsel
Ideen er enkel: Køberen overfører penge til sælgerens konto.
Hvad skal jeg som køber bruge for at kunne foretage en overførsel?
En bankkonto og mulighed for at foretage overførsler (elektronisk eller manuelt). Når du har afgivet din ordre, vil du inden for få minutter modtage en e-mail med betalingsoplysninger. Når betalingen er modtaget, vil din ordre blive produceret og sendt.
Hvad koster en betalingsoverførsel?
Omkostningerne ved en betalingsoverførsel varierer fra bank til bank, men kan i de fleste tilfælde foretages gratis.
Betaling med kreditkort
Kreditkortbetaling er en betalingsmulighed, hvor køberen giver tilladelse til, at der trækkes penge fra vedkommendes konto via kreditkortselskabet. For at udføre en sådan transaktion skal der først ske en verifikation af kortholderen. Denne verifikation udføres af Paymill på vegne af Organzabagswholesale.co.uk.
Hvad skal jeg som køber bruge for at kunne betale med kreditkort?
Du skal naturligvis have et gyldigt kreditkort.
Hvad koster en kreditkortbetaling?
En kreditkortbetaling medfører ingen ekstra transaktionsomkostninger.
Hvordan håndterer Paymill din kreditkortbetaling?
Hvis du vælger denne betalingsmetode på Shingyos hjemmeside, kommer du automatisk til Paymills betalingsside. Her kan du indtaste dit kreditkort og dit bekræftelsesnummer. Paymill verificerer dit kreditkort, hvorefter beløbet vil blive trukket via dit kreditkortselskab.
Når vi har afsendt taskerne, sender vi dig fakturaen for ordren via e-mail. For ordrer modtaget inden kl. 12 vil du modtage fakturaen samme dag, da taskerne vil blive afsendt samme dag, undtagen i weekenden. Tjek din spam-/junkmail-mappe for at sikre, at e-mailen ikke er blevet sendt dertil.
Hvordan kan du bestille tasker fra vores hjemmeside?
Find en taske, og følg de angivne trin for at bestille taskerne. Når du har gennemgået alle trin, vil din taske automatisk blive lagt i din indkøbskurv. Når du har indtastet dine personlige oplysninger, herunder den korrekte leveringsadresse og -dato, kommer du til betalingsskærmen. Her kan du vælge en betalingsmetode og gennemføre transaktionen. Ordren er derefter gennemført, og der sendes en bekræftelsesmail til den e-mailadresse, du har registreret dig med. Følsom datatrafik mellem vores kunder og webtjenester, som f.eks. login, registrering eller betaling, sker altid krypteret via sikre protokoller.
Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail inden for en halv time, kan du kontakte helpdesk. Tjek din mappe med spam/junk mail for at sikre, at e-mailen ikke er blevet sendt dertil.
Det er vigtigt, at du læser bekræftelsesmailen omhyggeligt. Den indeholder de oplysninger, du har sendt til Shingyo.dk Ordren vil blive behandlet i henhold til disse oplysninger, så de skal være nøjagtige. Hvis nogle af oplysningerne er forkerte, bedes du straks kontakte vores helpdesk.
Hvis en ordre skal ændres eller annulleres, kan du gøre det ved at kontakte helpdesk. Annullering kan kun finde sted, når en taske endnu ikke er blevet behandlet. Du kan nå helpdesken via telefon, fax, e-mail eller chat. Kontaktsiden indeholder oplysninger om, hvordan du får fat i Shingyo.co.uk. Hvis du har spørgsmål om bestilling af store poser fra Shingyo.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.
Alle poser fra Shingyo.dk sendes med pålidelige og professionelle partnere som Fedex. Via e-mail vil du blive opdateret om din ordrestatus.
Vi tilbyder gratis forsendelse på alle ordrer på vores hjemmeside.
Hvis du har spørgsmål om leveringsmuligheder med Shingyo.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.
Hvis du placerer din ordre hos os inden kl. 12, begynder vi at behandle den samme dag. Levering tager normalt 4 – 5 arbejdsdage, hvis leveringsadressen er i Danmark. Visse mere fjerntliggende områder kan kræve ekstra leveringstid.
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med dit Shingyo-køb. Hvis du ikke er helt tilfreds, kan du returnere det inden for 30 dage. Vi giver dig fuld refusion på samme måde som din oprindelige betaling for produkter, der returneres med købsbevis i ny og ubrugt stand og, hvis det er muligt, emballagen.
Du kan returnere et hvilket som helst produkt, så længe det er i videresalgbar stand. Der stilles ingen spørgsmål, og der kræves ingen begrundelse.
Det er nødvendigt at indsende din returmeddelelse via e-mail
Du skal blot kontakte os via e-mail til info[@]shingyo.co.uk med angivelse af dit ordrenummer, købsdato og hvordan du ønsker at returnere produktet.
Send varen tilbage til os. Bemærk, at Shingyo ikke tilbyder forudbetalt returpost. Du skal selv betale for returforsendelsen, medmindre:
Vi refunderer dine returomkostninger på solgte varer, op til vores standard leveringsomkostninger, hvis:
du har modtaget en forkert vare, eller
du har modtaget en beskadiget vare
Leveringsadresse for returnering:
VASCO-opfyldelse
Att: Shingyo Returns
Ringdijk 378
2983 GS Ridderkerk
Nederlandene
(Sørg for, at du får forsikringsdækning for produktets fulde værdi, da vi ikke er ansvarlige for tab eller skade under transport)
Returneringer og tilbagebetalinger af personlige ordrer
Da dine tasker er lavet med dit personlige præg, er de derfor specifikke for dig og kan ikke byttes eller returneres. Hvis du er utilfreds med gaven, bedes du kontakte kundeservice, så ser vi på en passende løsning.