menu

Mine leverancer

Procedure for bestilling

Hvordan kan du bestille tasker fra vores hjemmeside?

Find en taske, og følg de angivne trin for at bestille taskerne. Når du har gennemgået alle trin, vil din taske automatisk blive lagt i din indkøbskurv. Når du har indtastet dine personlige oplysninger, herunder den korrekte leveringsadresse og -dato, kommer du til betalingsskærmen. Her kan du vælge en betalingsmetode og gennemføre transaktionen. Ordren er derefter gennemført, og der sendes en bekræftelsesmail til den e-mailadresse, du har registreret dig med. Følsom datatrafik mellem vores kunder og webtjenester, som f.eks. login, registrering eller betaling, sker altid krypteret via sikre protokoller.

Bekræftelses-e-mail

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail inden for en halv time, kan du kontakte helpdesk. Tjek din mappe med spam/junk mail for at sikre, at e-mailen ikke er blevet sendt dertil.

Det er vigtigt, at du læser bekræftelsesmailen omhyggeligt. Den indeholder de oplysninger, du har sendt til Shingyo.dk Ordren vil blive behandlet i henhold til disse oplysninger, så de skal være nøjagtige. Hvis nogle af oplysningerne er forkerte, bedes du straks kontakte vores helpdesk.

Annullering eller ændring af ordre

Hvis en ordre skal ændres eller annulleres, kan du gøre det ved at kontakte helpdesk. Annullering kan kun finde sted, når en taske endnu ikke er blevet behandlet. Du kan nå helpdesken via telefon, fax, e-mail eller chat. Kontaktsiden indeholder oplysninger om, hvordan du får fat i Shingyo.co.uk. Hvis du har spørgsmål om bestilling af store poser fra Shingyo.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.