Din Leverandør af Miljøvenlige Små Poser
0 mini-cart
0.00 DKK

Ingen varer i kurven.

menu

Kategorier

Vend tilbage

Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med dit Shingyo-køb. Hvis du ikke er helt tilfreds, kan du returnere den inden for 30 dage. Vi giver dig fuld refusion på samme måde som din oprindelige betaling for produkter, der returneres med købsbevis i ny og ubrugt stand og, hvis det er muligt, emballagen.

Du kan returnere ethvert produkt, så længe det er i salgbar stand. Ingen stillede spørgsmål og ingen grunde nødvendige.

Det er nødvendigt at indsende din returmeddelelse via e-mail

Du skal blot kontakte os via e-mail til info [@] shingyo.dk der angiver dit ordrenummer, købsdato og angiver, hvordan du ønsker at returnere produktet.

Send varen tilbage til os. Bemærk, at Shingyo ikke tilbyder forudbetalte postretur. Du skal betale for returforsendelsen, medmindre:

Vi refunderer dine returomkostninger på solgte varer op til vores standardomkostninger for leveringsmulighed, hvis:

du har modtaget en forkert vare, eller
du har modtaget en beskadiget vare
Leveringsadresse:

VASCO-fulfilment
Att: Shingyo Returns
Ringdijk 378
2983 GS Ridderkerk
The Netherlands

(Sørg for, at du får forsikringsdækning for produktets fulde værdi, da vi ikke er ansvarlige for tab eller skader under transport)

Returnerer og refunderer trykte ordrer

Da dine tasker er lavet ved hjælp af dit tryk, er den derfor specifik for dig og kan ikke byttes eller returneres. Hvis du er utilfreds med gaven, bedes du kontakte kundeservice, så ser vi på en passende løsning.

Annullere eller ændre en ordre

Hvis en ordre skal ændres eller annulleres, kan du gøre det ved at kontakte helpdesk. Annullering kan kun finde sted, når en pose endnu ikke er blevet behandlet. Du kan komme i kontakt med helpdesk via telefon, fax, e-mail eller chat. Kontaktsiden indeholder oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med Organzabagswholesale.co.uk. Skulle du have nogen spørgsmål om bestilling af store poser fra Organzabagswholesale.co.uk, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.

Email-bekræftelse

Hvis du ikke har modtaget en email-bekræftelse inden for en halv time, kan du kontakte helpdesk. Du skal tjekke din emails spam-mappe for at sikre, at emailen ikke er blevet sendt der.

Det er vigtigt, at du læser emailen omhyggeligt. Den indeholder de oplysninger, du har sendt til Organzabagswholesale.co.uk. Ordren vil blive behandlet i henhold til disse oplysninger, så de skal være nøjagtige. Skulle nogen af de oplysninger være forkerte, bedes du kontakte vores helpdesk med det samme.

Bestillingsprocedure

Hvordan kan du bestille poser fra vores hjemmeside?

Find en pose og følg de angivne trin for at bestille poserne. Når du har været igennem alle trin, vil dine poser automatisk blive placeret i din indkøbskurv. Når du har indtastet dine personlige oplysninger, herunder den korrekte leveringsadresse og dato, vil du komme til betalingssiden. Her kan du vælge en betalingsmetode og gennemføre transaktionen. Ordren er derefter færdiggjort, og en bekræftelsesmail vil blive sendt til den emailadresse, som du registrerede med. Følsom datatrafik mellem vores kunder og web-tjenester, såsom login, registrering eller indkøbskurven, er altid krypteret via sikre protokoller